Meruphoria...

Pronunciation :" Meruforia "

“Blog ini mengisahkan perihal dan perilaku tentang 8 ragam dari 8 budak awesome Meruphoria,

Mereka berikrar untuk sahabat selamanya!”

Tuesday 14 October 2014

Nak sapu sawang yang dah berkepuk!!

Hai semua..dah besawang dah blog meruphorian ni.So,selepas setahun,nak update lah sikit pasal meruphorian ni.

Alhamdulillah, hampir semua meruphorian dah berjaya sekarang.

Aiman,Rahman, Ayen dah pun bekerja sekali di Pusat Perubatan Universiti Malaya sebagai Jurupulih Cara Kerja..sorang jage cardiac,sorang jage psikiatrik,sorang jage return to work.hoho..




Manakala,Padil pulak dah menjadi Jurupulih Cara Kerja yang berjaya di Hospital Universiti Sains Malaysia,Kubang Kerian,Kelantan.huhu..




Seterusnye,Naim pulak.Jugak dah menjadi Jurupulih Cara Kerja yang berjaya. Tapi belum sampai rezeki Naim lagi untuk sertai meruphorian yang lain bekerja di hospital.Insha-Allah mungkin akan datang.kacak kan abang naim kite ni..hihihi..


Ok,yang ni nak cite pasal Amin lak.Yang sentiasa menceriakan meruphorian dgn cerite2 dye.Amin tak jadi Jurupulih Cara Kerja seperti mana meruphorian lain..Tapi dye masih bekerja dalam kalangan manusia-manusia yang bekerja di hospital..haha..keje ape la tu ek..dye keje sebagai vendor spinal implant.huhu,, dan sangat x disangka-sangka jugak, Amin, meruphorian pertama yang akan mendirikan masjid. Semoga majlis beliau yang akan berlangsung pada 25/10/2014 ini akan berlangsung dengan jayanyer..gudluck amin..hihi..yang laen2 tu sape la ntah yang akan menyusul..maybe aiman,maybe padil..si ayen,rahman, n naim ni pulak dok mencari-cari lagi calon yang sesuai..sape lah yg akn menjadi pilihan hati.kite tungu saja.


Ok las skali,meruphorian yang masih menjadi student, dan perlu belajar lagi bagi menggapai matlamat hidup..ececece..ayat..xleh blah seyh..so.mereka adalah meruphorian yang sekeping,Epul dan Izul..Mereka masih belajar di UITM Puncak Alam dan menyambung pelajaran dalam Ijazah Pengurusan Kesihatan atau dalam bahasa uganda nyer Degree in Health Administration.huhu..
tengok..sekeping kan mereka..hahahaha...

Ok,cukuplah setakat ni dulu ye..ni gmbr kte org ramai2..tp masih x cukup,padil xde!! sebab dye bertugas di kelantan..huhuhu..Insha-allah perkahwinan Amin akan menjadi re-union kami seterusnye..harap nye kuota meruphorian untuk 8 orang mencukupi..

We are Meruphorian.

Ni gambar di majlis perkahwinan Joey dan Reena yang jugak rakan sekelas kami..semoga mereka kekal ke jannah..Rahman tetap dengan warna oren nyer..heee..


Ok,,sawang dah habis disapu..tq...jumpe lagi..

                                                                                                                                           BKQ 7093

No comments: