Meruphoria...

Pronunciation :" Meruforia "

“Blog ini mengisahkan perihal dan perilaku tentang 8 ragam dari 8 budak awesome Meruphoria,

Mereka berikrar untuk sahabat selamanya!”

Monday 4 April 2011

WE aRe ThE ChAmpIoN !!

pada tanggal 2-3 april telah berlagsung nya  petandingan futsal dan netball yg dianjurkan oleh pihak NUSA (nursing).  pada awal aku da pening2 n mabuk nk made up team.. smpai rase da nk trik diri dh.... tp si Naim tu suh aku maen jgk...yela aku takot ada yg terase hati...yela bkn senang nk puas kn hati semua pihak..kita kene bersikap adil... tp alhamdulillah..semua nye selesai dgn baek...

haha...hampir suma laki kos OT turut serta dlm ptndingn ini... aku rasa sgt happy dgn semangat dorang...lebh2 ag team net ball and futsal pmpuan.. besh shialll...da lama xase happy maen same2 mcm ni.. walaupn team OT B and OT C gagal ke pusingn seterusnya mereka tetap menunjukkan permainan yg terbaik dn membanggakan..mereka berjuang bermati2an demi nama kos OT!

so, team yg juara pada hari tu adalah team OT A iaitu team aku... fuh ..alhamdulillah..penat lelah dgn 1st degree burn kt muka ni ha akhirnya membuahkan hasil apabila kami dpt pergi ke final dn mnjuarai pertndigan futsal lelaki... amat susah..kiteorg hampir kalah pd final..dgn serangan yg bertubi2 dari team Meltec sbb kiteorg da penat n pancit dgn perlawanan suku akhir n separuh akhir seblum ni... si bila final kieorg pancit la..tmbah2 aku sakit kaki kiri n sakit dada semput...si yob azhari pon sakit lutut smpai yob terpaksa diusung keluar kerana xdpt main lg dgn lutut nya tu...kami walupon hampir kalah kami tetap berjuang mati matian demi nama baik kos OT @ PPPCK .. kami xnk org lain pndg rendah dgn kami lagi ! .. bila yob da xde kiteorg da kucar lah sbb xde solid defence... so terpaksa aku yg men solid defence... aku pkir aku xnk kalah.. so aku pandang kat langit aku berdoa pada Allah agar kami diberikan kekuatan untuk menang.. beberapa minit kemudian...alhamdulillah...aku dpt peluang meledak satu gol dgn shooting kaki kiri aku yg sakit ni..walaupon sakit tp aku tahan.  GOL!! akhirnya gol 1-0 ... kami menang n juara.... alhamdulillah ya Allah.......

berita baek juga pada futsal perempuan coz dapt n0 3. wahh...hebat shiall coz tu la first time dorang masuk futsal....sgt hebat..tahniah pada team futsal perempuan! aku bangga dgn korang n suma Team OT . walupon netbal kalah..tp xpe..ada peluang ag len kali..insyallah...

dewasa kini, nama OT ataw PPPCK sudah digeruni oleh semua kos.... tahniah pada kita semua!



the red worrior

naim deg..striker gandingan padil deg

yob..solid defense


along.. defense and rotate as a striker

fadhil deg striker

farid midfielder team A

wadi..keeper team A




rahman the meruphorian`s keeper..
aih..men sorg2 je ke man?haha

passing bola kt alip la budin!


lmbay nye canai aku~

1st, 2nd and 3rd
edtied by: along

No comments: