Meruphoria...

Pronunciation :" Meruforia "

“Blog ini mengisahkan perihal dan perilaku tentang 8 ragam dari 8 budak awesome Meruphoria,

Mereka berikrar untuk sahabat selamanya!”

Saturday 2 April 2011

birthday birthday !

lg seorang dr phorians menyambut hari jadi nya pada 1 april. cuba teka sape? haha, ofkos la abg rahmee. HAHA.

pada malam yg begitu sepi, kami telah merancang utk mem"prank"kan mamat ni. mcm2 idea yg dikuakan. sblm tu, amin sudah membeli tepung, telur dan perencah apetah. nmpk mcm gila babi kan? HAHA. sblm tu jugak, kami telah membeli kan beliau adiah yg tak seberapa. memandangkan rahman suka memasak, kami membeli apron dan gloves. HAHA. majlis ni tak meriah dgn tiupan lilin, maafkan kami rahman, disbbkan kedai kek yg begitu awalnya menutupkan kedai =(

yeah, ni die idea yg dikuakan oleh ayen, pada mulanya ayen mengajak mamat ni utk ke 7-E utk membeli panadol. tp seakan2 dia ni da tau akan plan kami dilua ruma yg akan membaling tepung dan pelbagai.
tp disbbkan otak yg sgt hebat dan ditahap maksima, ayen plan utk tutop main suis dan begelap. drama juga telah berlaku apabila konon2nya naim telah disampuk mlm tu (dlm keadaan ruma yg gelap). disitu lah nmpk rahman turon ke bwh dan keluar dr ruma. bermula nya, telor melekat di kepala, perencah menepek kat baju dan tepung betebangan. HAHAHA. 

buat sendiri je. =)

bday boyy ! HAHA.


sebelum menamatkan sesi blog ni, marilah kita beramai2 mengucapkan 
"HAPPY BIRTHDAY RAHMEE KE-20"
"MAY GOD BLESS YOU"
"THANKS MENJADIKAN KAWAN YG BAIK DAN SEMPURNA"
HEHE.

p/s: kami seruma sudah menyelesaikan viva assessment neuro n medical. alhamdulilah. yeay. dan akan adanya test seterusnya. aiyoyoyo.

posted by:
nunud meruphoria =)

No comments: