Meruphoria...

Pronunciation :" Meruforia "

“Blog ini mengisahkan perihal dan perilaku tentang 8 ragam dari 8 budak awesome Meruphoria,

Mereka berikrar untuk sahabat selamanya!”

Monday 1 April 2013

1 April 2013,Thanks phorian kerana buat kejutan untuk aku..

Hari ni adalah hari lahir ku yang ke -22..aku x sangka phorians  buat surprise untuk aku. Surprise tu phorian buat untuk aku dua hari awal iaitu pada hari Sabtu,30/3/2013..planner utama adalah Izzul.

Pada mulanya Izzul mengajak sume phorians yang berada di KL (Ayen,Amin,aku,Aiman,Epul) bersama dua orang lagi kawan kami iaitu Mat Din n Yob untuk menonton movie terbaru G.I. Joe Retailation di Setia City Mall. Movie ni sangat seronok untuk ditonton kerana memaparkan aksi-aksi yang extreme. Rasa macam nak tengok skali lagi je kat panggung.Sape tak tengok movie ni kat panggung memang rugi.




Selepas habis menonton G.I Joe, kami pun pergi makan pizza hut kat bandar Setia Alam tu..So,di sini lah kejutan dari phorian yang x aku sangka.Sungguh terharu dan terkejut.Ntah bile dye orang g beli kek untuk aku..huhu.Thanks sume...

























No comments: