Meruphoria...

Pronunciation :" Meruforia "

“Blog ini mengisahkan perihal dan perilaku tentang 8 ragam dari 8 budak awesome Meruphoria,

Mereka berikrar untuk sahabat selamanya!”

Thursday 31 January 2013

Hiba + Gembira + Ucapan Khas

Aku tak tau nak tulis apa sebab .....hemmm hari ni kami bukak fesbok, dekat group Meruphoria ada 1 post yg di layangkan dari salah sorang kumpulan kami, postnya berbunyi sedemikian ...


Alahai sedih betul dengarnya...Permintaannya bukan besar sgt  sekadar ingin berjumpa kelapan-lapan Phorian..Dia pergi dan mungkin jarang kembali ke Puncak Alam lagi, sebab dia sudah ketemui alam kerjayanya yg lebih kukuh dan lebih menjamin masa depannya.

Kepada Meruphorians yg free & berhampiran dengan  Puncak Alam harap dapat tunaikan hajat kawan kita ni. Kepada yg tak dapat join tidak mengapa mungkin satu hari akan ketemui lagi. Apa-apa pun jangan lupa reunion kita pada bila entah (5.10.2020) . Wajib bawa bini cun korang tu ! haha

ok sempena kawan  kita dapat kerja baru , yok kita buat ucapan khas kepada Padil kat bawah ni:

1) Ucapan dari HelmetPutih: Kepada Fadhil,  selamat bekerja di tempat baru & buatlah kerja anda tu dengan seikhlas hati kerna kerja OT adalah kerja mulia :) Ya,sebelum ni aku sentiasa lari dari kau tapi kali ni kau yang lari dari aku haha! chill2. 1 minggu terakhir bersama kau sangat mengimbau kenangan lama :) 

2) Ucapan dari WXN: mulanya dari semester 2 selalu kau masok ke bilik ku dan  menyapa. ingtkan pehal la budak ni, aku tak tepikir pun nak berbaik dgn kau, sekian lama lepas tu aku ingat kau sanggup tak masok LDK group kau, kau msok group aku sbb aku tgh stressor time tu. HAHA. pengorbanan seorg kwn. kaulah rakan setidurku, kaulah rakan setotoku, kaulah rakan sekepala ku, walaupun kdg2 bengang gak tgk kau ni, nak je bg penumbok. haha. mungkin pnjg lagi kisah ni, tp di mampatkan lagi, sehinggalah skg kau tolong aku dapatkan keje OT di tmpt kau keje jugak, EIP. tapi, rezeki kau sgt murah, kau ditawarkan ke HUSM. congrate and goodluck menempuh zaman kegemilangan di hospital sana. 
*selalunya nmpk je kau kat sini, tp dihari akan dtg, kau dah takda. =(  puuuiiii, blah lah kauuu ! HAHA.

3) Ucapan dari IzzulMeruphoria : Tahniah sbb dpt kerja kt kelantan bro!  -end

4) Ucapan dari RahmanMeruphoria : Tahniah dapat keje kat kelantan dil..semoga berjaya disana.hari tu panjang aku wat karangan, tapi x save.ni pendek jela..wakakka

5) Ucapan dari : Muhammad Amin B Md Zuki
Dear nate padir, 



nasihat aku . .



-kurangkan adhd,impulsive etc...etc.

-bwk kete leklok..jgn last minute break nnti jenuh duk kissing kete depan..jgn bwk adhd kau msuk kete..nnti susssahhhh!!

-jgeee kete ko leklok .. jgn ko rempuh bonggol kt jalan tu mcm bonggol tu bantal,silap2 leboh suspension ko..signal tu gune,takmau guna,hang
cabut bwk msuk uma buat lampu tido.ha.n pling penting skali,jgn 'silap jale nok cari ppparking'..
-keep knfiden. ko antra org yg plg konfiden aku pena jmpe..wlpn kdg2 fakta ko slh
tp ko buat gaye cam betol
-fokus pada kerja,kitowg xda nak back up ko mcm kt hkl..so jgn buat tahi di hospital husm
-jgn nangis..sbb huduh benar aku tgk ko nangis..tak merdu lgsung.. gelak lebih,maintain serius,kurgkn sedih.
-kalo ko ada pape hal kabo la kitorg,supaya ktowg tlong,xpon if xtolong mgkn leh cdang2 ape yg bole dicadang-cadangkan..
-sygilah org yg sayang kat kau..INGAT!! 


terima kasih . .


-sbb jualkan ram kat aku
-format laptop aku tp tukar main drive dr c ke d..haha n then x dwnload drver skali membuatkan aku blur dgn sistem laptop aku ntuk 3 hari,tp tkpe haha..
-sbb bnyk ngajo aku fakta2 n ilmu2 mase pektikal dulu,wlopon sstengahnye aku pon was-was dgn kesahihan fakta tersebut tapi aku layankan je la..
-sbb jdi pembakar smgt aku ntk main snuker secara kompetitif..nsib baik spek mata kau rosak,idak jenuh nk bsaing ko men snuker wei..sntiasa igt bola middle pcket
kasi slow skit,tp jgn payung..nnti lu susssahh!bila nak cue off,bongkok lebih skit,baru pro.aim pastikan kayu lurus ngan dagu,baru cara.HAHA.
-sbb jalan sblah ngan aku kt kolej...sbb kdg2 aku ase mcm aweks2 duk nengok aku padahei deme ngusha ngko..haha (aku bangga ada kwn yg hensem cm ko)


maaf

-andaikata kdg2 aku n kau ade dispute..     sorry,sengaje.


             secara konklusinya, LIVE WELL,LAUGH OFTEN,LOVE MUCH (Bessie Anderson Stanley,1904,'Success').



sekian,

from saa1824f aka aek 7997 aka kingzaipro aka tonimio aka chikungunya aka 2009275868 aka tarmizi meruphoria aka am_meruphoria.


6) Ucapan dari Na'imMeruphoria: keje molek deh abe dil. Up kan nama meruphoria tau. haha Sorry abe dil xdpt nak jmpe kau buat masa terdekat ni. Aku jarang nak update blog ni sebab aku ni xminat sgt berblogging ni,tapi demi kau,demi meruphoria aku cuba. Hajat aku nak kalah bayar snooker dengan kau xkesampaian. Dengan meruphorians yang lain pon aku nak kitai, haha Kau ingat tak travel kita nak pi Kelantan nk g sambut birthday dayaya(bini nunud) time tu kau drive kete aku brek emergency,sikit lagi nak cium bontot Hilux,perasaan aku kat belakang time hanya Tuhan yang tahu,damn you. Nak cerita panjang panjang pasal kisah hidup kita ber8 kat sini aku rasa xcukup ruang kat blog ni,banyak tak terkata. K lah abe dil, semoga kau berjaya di sana. Assalamualaikum~



**Aku sangat RINDUkan Meruphorians,kawan kawan yang lain,kehidupan di sana,masa berlalu terlalu cepat,belom sempat ku merasakan kenikmatannya.(ayat xleh blah) oree oreee!!


7) Ucapan dari AyenMeruphoria: (belum)





"Happy trails to you, until we meet again"_S.M







No comments: