Meruphoria...

Pronunciation :" Meruforia "

“Blog ini mengisahkan perihal dan perilaku tentang 8 ragam dari 8 budak awesome Meruphoria,

Mereka berikrar untuk sahabat selamanya!”

Sunday 20 January 2013

Meruphoria suka sukan malam :)

Khamis  17 Jan , jam 9 malam. 
Semua org berkumpul di kedai makan Yusgi Fasa 2 (Kedai makan feveret kitaorang). Layan RajaLawakMega dahulu .sejam dua, tahniah pada JOZAN!!

Jumaat 18 Jan,  jam 12.01 malam 

Group Meruphoria yang dianggotai Aiman,  Izzul, Saiful, Rahman (Naim,Amin, Ayen tak dapat join) & termasuk dari group Huh's clan yang dianggotai Fahmi Aspa, Hakim dan Alip telah berkolaborasi bersama untuk mencipta satu team Futsal. Oh tidak dilupai juga kawan2 yg lain seperti Amer,Syafiq(mereka member aiman & ayen)

Alah senang citer kami  ada perlawanan Futsal dengan team lain, perlawanan ini tiada hadiah tapi siapa yang kalah team tersebut perlu bayar harga sewa padang lebih :P Game bermula pada pukul hingga pukul 1 pagi .

Dipendekkan cerita team kolaborasi ini tewas pada team itu (depa hebat woo) , so terpaksa la kami bayar lebih huhu .Tidak mengapa, tak menjadi masalah. Kalah adat game.

Jumaat, Jam 1 pagi .
Kami sewa 1 court futsal lagi ! kali ni tiada perlawanan dgn team lain, hanya kami2 jer yang beraksi .Just for fun :) kami sewa 1 jam dari pukul 1 hingga 2 pagi. court ni mahal sikit sebab padang dia carpet, bukan semen :) 

Pada 15 minit pertama , semua main dengan serius, namun pada minit berikutnya semua main-main jer, penuh dengan senda tawa kanak2 riang , mungkin dah penat dengan game pertama tadi kot . (Moment ini telah mengimbau kembali kenangan kami bermain 'street soccer' di depan rumah sewa di Puncak Alam pada satu masa dahulu )

Ok aktiviti sukan malam tamat pada pukul 2.30 pagi dan kami terus pulang kerumah akibat penat. badan pun dah sakit2 & penat giler dowh..

*Sorry gambar game futsal tidak dapat ditayangkan, seluar pendek :)

ok itu jer laporan aktiviti kitawang,
Sory beb ayat malam ni tunggang langgang sikit,
Penat sangat, gua nak tidur lu bro,
See u on next entry okayyyh! Yoshhh! 

Posted by HelmetPutih lagi.

1 comment:

Unknown said...

Ayuh para remaja, kita bersukan sihatkan badan, jgn nak bela perut jer hahahaha peace yoshhh~