Meruphoria...

Pronunciation :" Meruforia "

“Blog ini mengisahkan perihal dan perilaku tentang 8 ragam dari 8 budak awesome Meruphoria,

Mereka berikrar untuk sahabat selamanya!”

Wednesday 23 March 2011

Fadhil Dapat Offer Main bola ??

aslamualaikum... saje je pg ni...aku xtaw nk luah kan kt sape..aku law pape masalah aku suke pndam..tp skang aku da penat la pendam2..nk luah kt sape pon xtaw..membe umah sume balek..lonely kt umah,, ni nk cite sumthing...Hari ini pagi2 ada org kol aku... bengang ase..aku dh la penat + xsihat..baru je nk rehat lama kan.. bile aku pick up fon aku rupany coach bola aku mase aku wakil Uitm dlu...

rinnggg... rinngg...(bunyi ringtone fon aku)
aku : asalamualaikum...

coach : w.salam.. along..ni nk habaq.. ade team selangor,PKNS nk offer kaw dgn aidil men..kaw nk men x? ini last chance sbb die nk cri cri top striker mcm kaw... law kaw nk dtg ptg ni kt mini stadium shah alam...

aku : err.. betol ke ni coach?? emm..ntah la coach..rase2 nye xnk kot... saya skang sbape sihat dh coach..da xmcm dulu coach..maaf la coach..sy xlayak untuk join team hebat mcm dorg coach..

coach : ish kaw ni..xde nye. org da nak xde nye yg yg layak xlayak... kalaw kaw nk join trun ptg ni kat mini stadium shah alam.. pkir baek2..salam

aku : err...emmm....insyallah coach..salam.

ini lah dialog fon aku dgn coach pd td..aku xtaw nak maen bola ke tidak... memang bola sepak adalah hidup aku..my desire, my dream.. tp itu dulu.. sebelum jmpe seseorg... skang da laen..da mcm xbermkna dh dlm hidup aku... kalaw ikot kn dulu setiap masa bola, bola,bola... aku sggup berjuang mati matian demi menang and capai impian aku dlm dunia bola sepak...tmbhan pula xcukup dgn itu kaki patah pun still nk maen ag.. tp skang xtaw la...mgkin ak da xlayak untuk bergelar FOOTBALL PLAYER  lagi... skang ni pon asek xsihat je...bile lari skit je semput2..sakit2 dada..da xle wat aktivity lasak sgt dh,,, xle hyperactiv mcm dulu.. kadang2 rindu masa muda2 dulu..zaman kegemilangan aku.... skang aku byk masalah n tgungjawab nk selesaikan(mcm da kahwin lak)..... so.. oleh itu..aku tarik diri lah ... ramai ag yg lebih layak dr aku..agpon mcm xde masa depan laa..bek aku fokus study n graduate dgn jayanya in my profession as an OT..amin ,... insyaallah.. syukur alhamdulillah...
 * kenangan masa mewakili kelantan under 15
posted by : along

No comments: